Markeri kao promotivni materijal
Markeri kao promotivni materijal doneli su pravu svežinu u reklamiranju.
Još je praistorijski čovek nastojao na razne načine da zabeleži svoj život i misli. O tome svedoče otkriveni crteži u pećinama, kao i ostaci papirusa i pribora za pisanje u brojnim arheološkim nalazištima. Otkriće mastila je podstaklo razvoj novih vidova zapisivanja, tj. javile su se prve hemijske olovke. Već početkom 20. veka postale su i značajni promo proizvodi.
Međutim, svet marketinga se tokom godina menjao neverovatnom brzinom. Pa je i reklamni materijal za pisanje doživeo brojne novine. Jedna od njih jesu markeri kao promotivni materijal.
Zašto je ovaj mali predmet sa posebnim mastilom postao promotivni materijal koji povećava prodaju otkriva vam kompanija Kairos Birooprema.
Markeri kao promotivni materijal razvili su se u drugoj polovini 20. veka
Prvi marker kreirao je davne 1910. godine Lee Newman. On je bio sastavljen iz „kutije“ cilindričnog oblika i mastila. Na osnovu ovog dizajna 2 decenije kasnije Benjamin Paskach je predstavio svoju verziju markera. Tzv. „fountain paintbrush“ podsećao je na svojevrsni kist sa sunđerom na vrhu, koji je bio natopljem mastilom.
Ovi markeri ne samo da nisu bili dobar promotivni materijal već nisu mogli uopšte da se koriste zbog nefunkcionalnosti. Tek je 1952. godine Sidney Rosenthal izumeo model kakav danas poznajemo. Njegov „Magic Marker“ je vrlo brzo našao komercijalnu upotrebu. Da bi 80-ih godina markeri kao promotivni materijal osvojili kompanije širom sveta.
Marker kao promotivni materijal dolaze u više vrsta
Jedna od vodećih prednosti markera jeste raznolikost modela. Tako da možemo slobodno da kažemo da su oni reklamni materijal za svako poslovanje.
Signiri su naupotrebljavaniji markeri kao promotivni materijal. Prepoznaju se po širem dizajnu i mastilu svetlih, fluorescentnih boja koje ostavlja transparentni trag. Pa se koriste za naglašavanje važnih reči ili pasusa. Odatle i popularni naziv „tekst markeri“.
Za razliku od njih, trajni markeri dolaze sa mastilom tamnijih boja. Kao što im i sam naziv kaže ostavljaju intenzivni trag koji se ne može otklonilti običnom vodom. Već samo uz pomoć alkohola ili acetona. Zbog čega su savršeni za pisanje na staklu, plastici, metalu…
Posebnu grupu čine markeri za bele table. U pitanju je nepermanentna vrsta. Što znači da se mastilo veoma lako briše. Kako su bele table postale sastavni deo sastanaka, seminara i konferencija, ovi markeri obezbeđuju veću vidljivost vaše reklame. Samim tim i veću verovatnoću za proširavanjem mreže klijenata. Pa ih mnogi svrstavaju u promotivni materijal koji daje najveći efekat.
Markeri su savršeni promotivni materijal za svaku ciljnu grupu
Markere srećemo svugde. Pored zaposlenih, rado ih koriste i đaci i studenti za lakše učenje. Mada su pojedine vrste našle primenu i u domaćinstvima.
Imajući u vidu veliku raspotranjenost, vrlo lako možete pronaći model koji odgovara vašem brendu, ali i predviđenom budžetu. Jedino je važno da reklama na markeru bude svedena, a efektna, zbog malog prostora za štampu. Previše šarenila čini nevidljivim najvažniji element na markeru – logo vaše kompanije!
Kompanija Kairos Birooprema u svom bogatom asortimanu reklamnih proizvoda nudi i različite markere. Izaberite željeni, a naš stručni tim će vam pomoći da kreirate idealno grafičko rešenje za reklamu na njemu.